Header AD

Minuman Kesihatan Jus Hearty Kini Dijual di Malaysia

Jus Hearty bukan lagi produk asing di luar Malaysia. Tahun ni, ianya diperkembangkan di dalam pasaran Malaysia memandangkan banyak testimoni akan keberkesanan mengamalkan jus hearty di kalangan pengguna.

Jus Hearty merupakan keluaran syarikat pharmasa nutrition Sdn Bhd (1209072-H) bertempat di alamat No 13F, 6th floor, Worldwide Business Park, Block 1, Jalan Tinju 13/50, Section 13, 40675 Shah Alam, Selangor

Minuman Kesihatan Jus Hearty Kini Dijual di Malaysia


Untuk makluman, Jus Hearty adalah minuman tambahan dan bukan dalam kategori ubat-ubatan. Dan minuman ini sesuai dimakan semua golongan masyarakat kecuali wanita mengandung dan bayi yang masih kecil. Sebab jus Hearty mengandungi halia dan bawang putih di dalamnya. 

Jadi bila korang minum Jus Hearty badan akan jadi sedikit panas kerana sifat kandungan halia & bawang putih memang sedia panas.

Jus Hearty Minuman Untuk Jantung

Pengasas minuman Jus Hearty, Tuan Azrul Hisham Tuan Llah, yakin dengan mengamalkan minuman Jus Hearty boleh memberikan banyak khasiat pada tubuh badan.

Apa khasiat Jus Hearty?

  • Menormalkan paras kolestrol
  • Melancarkan peredaran di dalam saluran darah
  • Memberikan tenaga & kesegaran
  • Melegakan sakit dada
  • Mengurangkan kandungan gula di dalam tubuh
  • Melancarkan proses penghadaman
  • Membuang angin di dalam badan
  • Mengurangkan batuk dan sakit tekak
  • Melegakan sakit kepala dan badan
  • Makanan tambahan untuk pesakit jantung koronari
Dhia dah pun rasa sesudu jus hearty dan lepas je minum, badan terasa sedikit panas & angin dari badan start keluar (sendawa).



Sesi pengenalan produk Jus Hearty oleh pengasas Produk, Tuan Azrul Hisham Tuan Llah

Apa Kandungan Minuman Jus Hearty?

Ok, bahan dalam jus hearty ni semuanya campuran organik. Ada 6 campuran bahan organik iaitu:

  1. Madu
  2. Delima
  3. Bawang putih
  4. Halia
  5. Cuka epal
  6. Lemon
Dan macam yang Dhia dah maklumkan kat atas, bawang putih dan halia memang semulajadi bersifat panas. Jadi ibu mengandung dan bayi tidak digalakkan untuk ambil Jus Hearty. Tapi, wanita lepas bersalin boleh dan digalakkan mengamalkan Jus Hearty.

Tapi untuk yang lain, korang boleh amalkan minuman jus hearty keluaran Pharma Nutrition Sdn Bhd. Sakit jantung merupakan "silent killer" yang akan serang tanpa amaran. 

Kita tak tahu bagaimana kelancaran salur darah di dalam badan. Jadi, mungkin dengan mengamalkan minuman organik Jus Hearty, salur darah kita jadi lebih lancar & bersih.


Jus Hearty Minuman Untuk Jantung

Cara Pengambilan Jus Hearty?

Pastikan botol Jus Hearty digoncang sebelum dimakan. Cara pengambilan pun mudah:

1 x sebelum sarapan
1 x sebelum tidur

Kuantiti setiap kali ambil hanya sebanyak 20ml sahaja. Kuantiti yang disarankan ini cukup dan terbaik untuk diamalkan setiap hari. Dan sama seperti memakan madu, Jus Hearty perlu diletak di dalam sudu plastik sahaja.

Berapa harga sebotol Jus Hearty & Boleh tahan berapa lama?

Promosi sehingga 31 Mac ni, sebotol jus hearty (500ml) dijual dengan harga RM80 sahaja. Harga asal Jus Hearty adalah RM100 (Semenanjung Malaysia), RM110 (Sabah Sarawak) dan penghantaran ke seluruh Malaysia adalah percuma. 

Sebotol jus Hearty boleh bertahan selama dua minggu lebih Jadi, dalam dua bulan hanya perlu ada 3 sahaja stok Jus Hearty untuk dijadikan minuman tambahan harian masing-masing.

No KKM Jus Hearty? 

Yer, macam biasalah, sebarang produk minuman kesihatan wajib ada nombor KKM untuk menjamin keselamatan penggunaan produk. Jus Hearty dah pun berdaftar dengan KKM dengan not 150217/01/192

Kalau korang rasa berminat untuk mencuba ataupun menjadi agen produk, boleh hubungi talian di bawah ok?

Whatsapp: 01121007919
Untuk tempahan sila taip : ADMIN - SALES
Untuk jadi agen jualan : ADMIN - EJEN

Minuman Kesihatan Jus Hearty Kini Dijual di Malaysia Minuman Kesihatan Jus Hearty Kini Dijual di Malaysia Reviewed by Dhia Vivadea on 1:40:00 PM Rating: 5

Sponsored ads