Header AD

Jus Tergelly Campur 20 Herba & Buahan Supaya Kulit Cantik


Dhia memang minat minum jus. Tak kiralah jus oren ke, jus tembikai ke, jus delima ke. Semua bantai minum asal rasa sedap. Dah bila kita duk sibuk minat minum jus ni kan, macam yang korang taulah. Semua benda tersedia ada kat muka bumi semua ada khasiat masing-masing. Well, orang perempuan mesti la nak kulit cantik memanjang.

Jus Tergelly Campur 20 Herba & Buahan Supaya Kulit Cantik

Dhia siap berangan nak kulit bersih, halus, gebu macam sumandak Sabah. Sebab kulit diorang serius weh cantik-cantik. Ehh, apeni duk sibuk cakap pasal jus tetiba keluar cerita pasal Sabah. Haha. 
Tapi, satu je masalah. Disebabkan semua jus & herba ada banyak khasiat, macamana nak minum semuanya sekaligus dalam satu masa??! Satu, takda masa nak membancuh segala macam buah dan herba. Dua, takda masa nak keluar cari bahan-bahan kat luar & paling serius sekali, mana larat nak keluar kos beli banyak jenis buah & herba setiap hari!! Pengsan la wei.

Ikutkan kos akan jadi mahal. Walhal, dalam masa yang sama badan dan kulit Dhia ni perlukan banyak vitamin. Gituu.

So, sebab tu Dhia rasa maybe Dhia boleh cuba minum jus dari DGelly. Sebab terbaca kat botol Jus Tergelly, kandungan kat dalam jus ada campuran sampai 20 jenis herba & buahan 100% asli. Dalam hati rasa macam., "banyaknya bahan dalam tu!"


Apa Kecoh Sangat Ni? Apa yang dicampur sampai 20 bahan dalam Jus Tergelly ni?

Duk belek botol Jus Tergelly ada kandungan 20 jenis campuran:

  1. Aqua
  2. Delima
  3. Kurma
  4. Prunes
  5. Madu
  6. Kunyit
  7. Buah Tin
  8. Kacip fatimah
  9. Manjakani
  10. Mangga Africa
  11. Serapat
  12. Vitamin C
  13. Asam Gelugor
  14. Pegaga
  15. Halba
  16. Habbatus Sauda
  17. Collagen
  18. Peuraria Mirifica
  19. Vitamin A
  20. Vitamin B5 & B3

Hah, tengok je perkataan manjakani, kacip fatimah, serapat, halba, kunyit biasanya bahan ni untuk merapatkan miss V perempuan & banyakkan susu badan. Sebab ikutkan petua lama, jamu untuk miss V & banyakkan susu badan especially untuk wanita yang dah berkahwin, bahan-bahan ni yang digunapakai. Tapi sampai kesudah Dhia tak pandai nak buat jamu tu. Haha. Kesian.

Jus Tergelly ni lelaki & perempuan boleh minum katanya. Fungsi yang disenaraikan untuk wanita:

  • Kawal berat woii
  • Naikkan seri kulit biar nampak glowing-glowing gitu
  • Serlah kecantikan dalaman
  • Bantu stabilkan hormonAnjalkan payudara & punggung
  • Beri tenaga tambahan. Biar cargas selalu
  • Bersih & rapat kan miss V wanita
  • Bantu kuatkan anggota dalaman wanita
Untuk lelaki pulak, jus ni bagus untuk pastikan korang rasa sentiasa ada tenaga, kawal berat, kulit bersih.

Jadi, Jus Tergelly ni sesuai lah untuk:
  • Lelaki yang nak tambah tenaga
  • Gegirl yang nak cantik meletops dan gebu gebas
  • Ada masalah berat badan - macam Dhia lah
  • Wanita bujang, berkahwin, mengandung pun boleh minum
  • Wanita sukar hamil -Ehh boleh cuba ni. haha
  • Wanita & lelaki yang berkulit kusam dan sensitif.
Tu fungsi yang disenarai oleh pihak Jus Tergelly. Tapi, apa khabor kalau kita yang duk minum perabis kat rumah ni??


Ok, first Dhia jilat sikit hujung-hujung lidah je. Rasa dia cam prune tapi lagi sedap sebab ada bau herba sikit. Ada manis buah jugak. So Dhia rasa, minuman Jus Tergelly ni boleh la masuk tekak Jawa macam Dhia ni. Haha!

Bau Jus Tergelly? Bau manis & bau herba. Paling best sekali jimat duit. Sebab tak payah perabis duit cari bahan herba & buah kat luar. Harga lagi mahal & leceh nak pergi mencari bahan kat luar.


Berapa Harga Jus Tergelly?

RM89.90 (WM), RM98.90(EM) untuk 1 botol 250ml. Kalau dah teguk 3 x sehari, sebotol ni bolehla tahan sampai 2 minggu. Tapi, kiranya berbaloi sebab kalau kita beli semua bahan buahan & herba, kos boleh jadi lebih mahal daripada harga tawaran Jus Tergelly.


Cara Minum Jus Tergelly?


1x sudu sebelum sarapan
1x sudu sebelum makan tengahari
1x sudu sebelum tidur

Make sure guna sudu plastik sahaja. Macam korang minum madu lah. Tak boleh pakai sudu besi kan? Camtu jugak minum Jus Tergelly ni.

Jadi, Dhia rasa macam why not cuba minum Jus Tergelly. Kot tetiba kulit muka cantik macam Sumandak Sabah terkejut pulak laki Dhia nanti. Haha!

Rujukan untuk sebarang pembelian:

H/P: 016-4464910

Jus Tergelly Campur 20 Herba & Buahan Supaya Kulit Cantik Jus Tergelly Campur 20 Herba & Buahan Supaya Kulit Cantik Reviewed by Dhia Vivadea on 6:26:00 PM Rating: 5

Sponsored ads