Header AD

Noraniza Idris Kini Duta Produk Kecantikan Mewangi


6 Disember lepas, Dhia hadir ke The Lounge. Hilton KL untuk meriahkan lagi majlis pelancaran produk kecantikan jenama Mewangi. Produk mewangi menampilkan Noraniza Idris sebagai duta produk. Dan pengacara masa majlis perasmian salah seorangnya anak Noraniza Idris. Besar dah anak Noraniza kan? Hihi.




Sekitar majlis pelancaran, Noraniza Idris pun ada buat persembahan jugak. Ahh, rindunya suara! Dari kecik dengar lagu Noraniza Idris okayh?! Haha! Selain tu, ada jugak persembahan dari peserta dalam rancangan realiti TV, 3 Juara. Boleh tahan sedap jugak suara diorang eh? Hihi.


Noraniza Idris Kini Duta Produk Kecantikan Mewangi

Noraniza Idris dipilih sebagai duta sebab sebagai selebriti yang sangat sibuk, mesti perlu jaga kulit untuk kekal segar & cantik. Selain tu, Noraniza Idris memang jaga kecantikan dengan menggunakan bahan semula jadi sahaja. Jadi, kriteria pada produk Mewangi memang sesuai untuk Noraniza Idris.

Majlis pelancaran produk Mewangi dirasmikan oleh YM Tengku Hishammuddin Zaizi Bin YAM Tengku Azman Shah Alhaj


Owh, produk skincare mewangi ni merupakan keluaran syarikat Nizayu Prima Marketing. Dan katanya produk Mewangi hanya menggunakan bahan semulajadi macam garam bukit, lilin lebah, pati bunga & herba.

Pengasas produk, Puan Ayu Azmera sewaktu buat ucapan, suara manja je. Hihi. Senyum tu memang tak lekang lah dari bibir. 
Produk Mewangi dahpun ada kelulusan dari KKM & takda kandungan merkuri, hidrokinon atau paraben. Kebanyakan produk kat luar sebenarnya banyak kandungan bahan kimia macamni dan sebab tu kenapa produk skincare atau ubatan perlu ada kelulusan KKM. Supaya lebih diyakini kandungan dalam produk tu. So, jangan risaulah kan kalau dah ada KKM.

Produk kecantikan Mewangi memperkenalkan 4 produk iaitu mewangi chewing gum soap , mewangi peeling scrub, mewangi cream & mewangi penaik seri 7 bunga. Harga bermula dari RM49 hingga RM69 untuk pasaran di Semenanjung.

Mewangi Cream
Mewangi penaik seri 7 bunga
Mewangi chewing gum soap
Mewangi peeling scrub
Produk Mewangi mula dijual di pasaran sejak Februari tahun ni & produk dijual melalui online. Pengasas, Puan Ayu Azmera dah guna produk sejak 2 tahun lepas. Dan menurut beliau memang produk ni berkesan mencantikkan kulit beliau & paling penting tanpa kesan sampingan & selamat digunakan. Ada lebih kurang 5 ribu testimoni positif dari pengguna lepas 5 bulan dijual kat pasaran. 

Akan datang kemungkinan syarikat Nizayu Prima Marketing akan keluarkan produk baru seperti :
  • Gincu bibir mewangi (ada 4 pilihan warna pink ayu, pink mawar, merah pinang, natural gloss)
  • Bedak alas mewangi
  • Minyak wangi mewangi
Semua nama mewangi je kan? Tapi serius Dhia ingat nama produk je mewangi. Rupanya produk diorang betul-betul bau wangi! Bau chewing gum. Silap haribulan ada yang makan masuk mulut karang. Haha!

Korang boleh je kalau rasa nak cuba & bau produk macam yang Dhia bagitau kat atas ni. Pergi terus ke laman sosial mewangi okayh?:

Instagram: Mewangi Satu Dunia
Youtube: TV Mewangi
Hotline: +60164447131 /+603-7813 7707
Alamat bertempat di: No 23-G, Blk 2 Jalan Elektron Nu16/N, Sek U16, Denai Alam 40160, Shah Alam, Selangor


Gambar sekitar majlis pelancaran Produk Mewangi:

Terjumpa pulak dengan Kak sue
Dalamnya lesung pipit fashion designer nih!
Me myself

Noraniza Idris Kini Duta Produk Kecantikan Mewangi Noraniza Idris Kini Duta Produk Kecantikan Mewangi Reviewed by Dhia Vivadea on 4:12:00 PM Rating: 5

Post AD