Header AD

Mushroom Soup lebih lazat berbanding di pizza hut?

Hai korang!!!

Ramai yang tanya cemana nak buat sup yang super sedap kan kan? Nah, saya terus letak resepi lah kat sini.. Senang nak rujuk & resepi ni aku main bantai je campak-campak rempah ,ayam tergolek2, cili blablabla. Tau-tau je dah jadi & sedap giler& husband pun suka sangat kalau aku masakkan sup ni wehh.. =_= (sumber dari diyatheauthor )



Bahan-bahan:


  • 1 tin prego carbonara ( biasa untuk 2 orang makan , tuang separuh tin je dalam periuk) 
  • Herbs ( thyme, oregano ,rosemary ) ** yang ni pakai oregano pun dah ok sebenarnya. Saja je aku campakkan semua.mueheheh,. Tapi jangan ko tabur banyak pulak weh..
  • Sedikit perasa ( garam @ kiub ayam @ perasa knorr , kalau agak2 sup ko tawar ko tambahle sikit perasa
  • Air ( ikut kepekatan yang korang suka **alah bantai je, janji lidah ko rasa sedap)
  • Sayur (carrot,brokoli,etc)
  • Ayam @ cendawan butang @ tempura pun boleh (ko potong kecik-kecik)
  • Cili ( aku suka letak cili sebab bagi pedasss berapi, muehehe )
  • dan lain-lain yang korang suka nak makan.

Senang kan kan? So apelagi? Musim hujan ni sedap hirup sup panas-panas cicah roti .Pehhh...Okbai.







Mushroom Soup lebih lazat berbanding di pizza hut? Mushroom Soup lebih lazat berbanding di pizza hut? Reviewed by Dhia Vivadea on 10:08:00 PM Rating: 5

Sponsored ads