Simple step , how to attract wealth into your life/ cara menarik kekayaan wang emas kemewahan dalam hidup dan kesihatan yang baik dan apa saja yang best.




Pandang, pegang dan hayati energy2 emas melimpah datang mendekat seolah engkau adalah magnet yang sangat kuat dan melekap..
Rasakan seolah ia milik anda..Sebab, untuk mendapatkan sesuatu, anda perlu rasa yang ia dah pun jadi milik anda.. those feelings…ahh…sangat best okey!
Teknik yang boleh juga diaplikasikan pada barang lain seperti kereta land cruiser ke, rumah berekar2 keluasan, kesihatan yang bebas penyakit,anak yang sihat sempurna,dll..

CLICK READ MORE

5 tahun dulu, pernah terdetik 1 perasaan akan memiliki seorang lelaki yang tiba2 dalam bayangan walau tak jelas tapi ciri2 sangat jelas..Dan now ,yess i’ve got what i saw.(my husband)
Dan sejak kecik, aku nak sangat belajar ilmu atok namun tiada jalan, dan sekarang baru jalan tu dibuka..
This year, the new me, already set what i want & aku biarkan ianya berjalan mengikut flow yang Allah dah tentukan.. U just need to set then let it go with the flow….Jalan itu akan terbuka auto tanpa perlu bersusah payah pening kepala atau risau hari2 fikir sampai nak gila cara capai matlamat..no no…thats not the right way babe!

Konsep begini banyak dipraktiskan secara meluas terutamanya kalau korang pergi ke seminar2 motivasi , law of attraction,video the secret., dr azizan ,etc.. Namun, dulu aku sejujurnya hanya faham sedikit sahaja..Tidak terlalu mendalam dan blur. Namun, alhamdulillah ilmu energy banyak membantu aku  dalam memahami konsep2 sebegini. Dan lebih banyak ilham timbul akan aku coretkan di fb mahupun di blog untuk manfaat diri dan juga orang lain.

Konsep ini aku gelarkan sebagai “MEMILIKI SEBELUM MEMILIKI”
With love,
Dhiacomel
Mueheheh…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *