TERBAIK! Terapi Gelombang Aura Untuk merawat 1001 penyakit dan masalah zaman millenium!

Program Konsultasi & Terapi Gelombang Aura Qalam Ilahi

TERBAIK! Terapi Gelombang Aura Untuk merawat 1001 penyakit dan masalah zaman millenium! 1
cd pic google

Manusia adalah makhluk energy. Anda, saya, dia, mereka semua adalah makhluk energy. Setiap aspek diri anda adalah terbina daripada struktur energy pelbagai frekuensi bermula daripada frequensi paling rendah dan padat iaitu badan fizikal anda, kemudian emosi dan fikiran anda. Energy ini dipancarkan oleh pusat-pusat tenaga pada diri manusia yang dikenali sebagai Chakra. Ada 7 Chakra utama yang membentuk tujuh lapisan tubuh manusia. Chakra-chakra ini menjana energy dan menyalurkannya melalui jalur energy yang dipanggil Nadi (Sanskrit) atau titik Meridian (akupuntur china) yg dikatakan ada 72 ribu jumlahnya di seluruh tubuh manusia.

Click read more

Energy dari chakra-chakra inilah yg akan menggerakkan semua aktiviti manusia. Energy ini yg membuat sel-sel hidup dan organ-organ tubuh boleh berfungsi. Energi ini jugalah yang menentukan keseimbangan emosi dan fikiran anda serta aspek spiritual anda yang lebih tinggi. Lebih jauh daripada itu, energy yang memancar menjadi medan magnetik di sekitar tubuh anda ini juga yg akan menentukan bagaimana keadaan hidup anda termasuklah hubungan cinta dan sosial, rezeki, kerjaya, keselamatan, dan lain-lain aspek hidup lainnya. Memahami ilmu aura itu adalah memahami diri sendiri, kehidupan dan alam ini.
Melalui program ini, para master panel perawat akan menganalisa keadaan chakra-chakra anda dgn kaedah khas. Kemudian anda akan diberikan sesi konsultasi dan terapi gelombang aura utk membantu penyakit atau masalah yang anda hadapi.
Apa penyakit dan masalah yang boleh diubati dan diselesaikan dgn Terapi Gelombang Aura???
Boleh dikatakan SEMUA penyakit dan masalah secara teorinya, kerana The Law Of Physics Quantum menyatakan bahawa SEMUA ADALAH ENERGI, termasuklah semua level penyakit fizikal, emosi, fikiran mahupun spiritual ( jin/saka, sihir, dan semua yang berbau ghaib), dan semua permasalahan kehidupan.
Sila hubungi saya dan Panel Master Perawat berikut utk keterangan lanjut ttg program ini, mahupun untuk mendapatkan konsultasi serta Terapi Gelombang Aura. Konsultasi dan Terapi boleh dilakukan secara berdepan mahupun jarak jauh.
Panel Master Perawat utk Program ini:
En. Nasiri Nas Yak Asliey
En. Adzril Adzril Maizan Sejahtera
En. Mohd Shafie Cupi Ketchum
Pn. Hasmina Teratai Putih
Pn. Rusnani Rus Anne
Pn .Zabidah Aura Primas
Pn. Jamilah Jamilah Abd Wahid
Pn. Anna Anna Suhana
Pn. Dhia Dhia Vivadea
Cik. Fazrenie Renny Fazrenie
Cik. Wan Wan Azrina
Cik. Nooren Nooren Aman
Ok senarai di atas adalah antara master of energy yang boleh membantu anda yang menghadapi sakit fizikal, rohani mahupun mental. Tanpa perlu ubat, tanpa perlu sentuhan, tanpa perlu jampi serapah bagai..Dengan izin Allah, Kami membantu dengan menyalurkan energi cinta kasih untuk merawat dan menyembuhkan pelbagai penyakit seperti:

  • penyakit fizikal, mental dan spiritual
  • kerasukan/histeria
  • membuka ikatan saka pada pesakit sehingga saka pergi untuk selamanya
  • membersihkan pusaka mistik yang berkhadam
  • membersihkan sihir yang sudah bertahun ditanam dibawah rumah
  • rawatan jarak jauh
  • Migrain,sakit perut,demam,dan sebagainya
  • Kanser, sistem kesuburan wanita dan lelaki, serta penyakit kronik yang lain
  • Tekanan hidup, perniagaan,kewangan ,dll
Silakan hubungi kami. Semoga anda mendapat jawapan dan penyelesaian penyakit atau masalah hidup yang anda alami selama ini melalui usaha ini.
Kita berusaha dgn ilmu dan daya yang ada, Tuhan jugalah yang menentukan hasil akhirnya.
Salam kasih sayang tulus tanpa batas dari hati nurani 
Posted by Umar paranorms

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *