Header AD

KEGILAAN TERBARU DI INSTAGRAM

Weh korang!!! Eh assalamualaikum..hehehe

Sekarang ni tau tak kegilaan semua orang termasuk hakak , yang mana boleh buat engkorang ketawa guling2 tahap gaban?? Instagram #faizdickievp !!! 

Okay mula2 tengok macam emmm ... just pandang sebelah mata je pun. Sekali dah bukak video ig dia, pehhh emang mata aku melekat terus nak tengok semua wehh! Carut sangat tau dia ni..hahhaha! Tapi selalu menggembirakan hati mak enon ni..carut tapi selamba kata kooo...

Untuk yang belum tengok sila jamah video kat bawah ni eyh? Selebihnya engkorang pergi sendiri ig faizdickievp .. Malas nak letak semua, nanti korang meroyan ketawa sampai tahun depan pun tak habis.OKBAI

video






KEGILAAN TERBARU DI INSTAGRAM KEGILAAN TERBARU DI INSTAGRAM Reviewed by Dhia Vivadea on 12:52:00 AM Rating: 5

Sponsored ads