Header AD

Niat puasa & doa iftar di bulan ramadhan

Assalamualaikum

Alhamdulillah tahun ni kita semua masih lagi berpeluang untuk berpuasa di bulan Ramadhan.
cdt pic from page fb semanis kurma

Cuma bezanya tahun ni Diya tak dapat berpuasa bersama suami sebab suami jauh di sabah. Sobsob T_T 
Tak dapat nak masak  lauk berbuka untuk dia.Sediihh..


Diya dan suami mempunyai komitmen masing2 dan berkorban masa dan jarak untuk seketika. Rindu memang sangat rindu. ( giler ko tak rindu?haha ) Tapi untuk fokus pada minat dan kerjaya semua pengorbanan ni untuk sementara je. Lepas ni dah boleh berkepit 24 jam dengan si dia (mesti die rimas..'kapok kono').Ngahahah!

Okeylah berbalik pada cerita puasa yang setahun sekali ni, mesti ada yang terlupa dan tak hafal lagi niat dan doa berpuasa kan2? eleh takyahla tak ngaku...Dah besar panjang takkan tak hafal lagi wehh...malu ler dengan budak kecik weii..hahah!...

Untuk yang 'terlupa' atau 'tak hafal' lagi rujukla kat gambar bawah ni ye. Takpe kalau tak ingat asalkan korang jangan pulak ponteng puasa eyh...

Semoga bermanfaat untuk semua..InshaAllah
Niat puasa & doa iftar di bulan ramadhan Niat puasa & doa iftar di bulan ramadhan Reviewed by Dhia Vivadea on 8:50:00 PM Rating: 5

Post AD