Header AD

Rizman Ruzaini always my favorite!



Saya ingat lagi masa kecik2 saya suka tengok baju2 yang artis pakai..semuanya cantik2~~ @_@ geram jek tengok...tapi bukan artis jek, saya suke tengok baju Barbie Doll & baju cerita Cina yang lama2 tu...Sampaikan saya ada buat satu buku tau...buku yang setiap page penuh dengan lukisan baju2 yang diorang pakai..dah hilang da buku tu...sediihh :(

Sampai harini pun saya still melukis lagi tau..Most favourite pereka fesyen ialah Rizman Ruzaini...Rekaan diorang semua marveles meletupla...Kalaulah saya dapat rasa pakai satu pun jadila....waaaa...tapi entah bila kesampaian..hihih.....

Bagi saya kan diorang ni pun pencetus fesyen kat Malaysia ni ..kan3?? tengok tak baju yg Siti pakai? Manala tau fesyen ni jadi ikutan pulak lepas ni kan? Bestnya......

warna kuning memang best!

merah pun sama ^_^

Haa..see?? Maveles kan??? I love U lah RIZMAN RUZAINI...^_^
Rizman Ruzaini always my favorite! Rizman Ruzaini always my favorite! Reviewed by Dhia Vivadea on 10:49:00 AM Rating: 5

Sponsored ads